Baner

Najnovije

Šta smo do sada naučili o Lidlu

Dolaskom u Srbiju Lidl je privukao veliku pažnju kupaca, medisjki dobro propraćen obećavao je mnogo. Mnogo je i doneo. Asortiman od 1600 proizvoda, od kojih više od pola nikada nije videlo srpsko tržište. Kao što je glasio slogan marketing kampanje: VISOK KVALITET NISKA CENA, može se reći da se tako pokazalo u stvarnosti.


Detaljno smo se posvetili proučavanju načina i strategije poslovanja u prodavnici i evo šta smo kao kupci zapazili:
Na samom ulazu u prodavnicu nalazi se pekara, koja je uvek puna, a pecivo se peče neprekidno i uvek ima nešto toplo i sveže. Probali smo nekoliko vrsta hlebova i svaki je dobar i ukusan. Krofne da ne pominjemo koliko su dobre. Kajzerice fenomenalne i uvek mekane. Tu se nalazi i mašina za sečenje hleba, možete izabrati debljinu sečenja, a neko od radnika je uvek u blizini da pokaže kupcima kako se koristi. Uvek imaju nešto na akciji po stvarno niskim cenama.

Prvi red nam je omiljeni, jer se tu nalazi ogroman izbor čokolada i ostalih slatkiša, a u nastavku voće i povrće.

Naša dugogodišnja potraga za svežim povrćem i voćem se ovde završava. Voće u Lidl stiže svakog dana. Radnici neprekidno odvajaju sve sto je lošeg kvaliteta i bacaju. Ovde pokazuju koliko brinu o svojim kupcima da ne kupe nešto što je pokvareno i loše. Ne mora ništa da se meri, radnici na kasama znaju sve šifre napamet i izmere sve za nekoliko sekundi. Ovaj deo prodavnice definitivno pravi razliku.

Mlečni proizvodi i prerađevine, veoma zanimljiv i bogat asortiman. Ovde takođe uvek ima dosta proizvoda na akcijama, mada se dešava da brzo nestanu. Tako da nam ovo ostaje kao zamerka.
Proizvodi kojima uskoro istiće rok snižavaju se i označeni su narandžastim nalepnicama. Za njih postoji poseban deo gde se stavljaju. Može se naći mnogo toga jeftinog.

Veoma smo se iznenadili kada u Lidlu nismo pronašli mesaru, verovatno i vi, ali svežeg mesa ipak ima. Meso je upakovano u specijalnu ambalažu koja čuva kvalitet mesa i svežinu i izloženo u frižiderima. Koliko god predrasuda da smo imali o ovom načinu poslovanja i prodaji svežeg mesa, uverili smo se da ukus ne izostaje.

I kod mesa postoji deo za snižene cene, proizvodi kojima ističe rok prodaju se po nižim cenama i oni imaju narandžastu nalepnicu na sebi. Preporučujemo da upozorite kasirke da je roba na sniženju, jer se može desiti da ne vide sami nalepnicu prilikom naplate.

Zamrznut asortiman je veoma raznovrstan, ima mnogo sladoleda koje do sada nismo imali prilike da probamo kod nas, tako da ćemo to sigurno uraditi. Knedle sa šljivama su odlične, isto važi i za pogačice i kiflice sa različitim punjenjem, pomfrit, zamrznuto voće i povrće...

Akcije počinju ponedeljkom i četvrtkom, a svaka pomenuta kategorija proizvoda ima svoj poseban deo za prezentaciju artikala koji su na akciji. Neverovatan je sistem odabira akcija u delu koji nije prehrambeni koji je podređen periodu godine, praznicima, različitim hobijima, dekoraciji, kuhinji, alatima, poljoprivredi, garderobi... gde se mogu pronaći veoma zanimljivi proizvodi.

Akcijska roba se takođe nalazi na paletama koje su rasporedjene svuda po prodavnici i uvek ima nešto povoljno.

Kase rade uvek u dovoljnom broju, a čim se stvori gužva, pale ne nove kase. Kasiri su veoma ljubazni i brzo rade svoj posao. Dešava se da kupcima smeta njihova brzina kucanja, jer ne stižu da zapakuju proizvode na vreme, a kasir je već spreman da kuca proizvode sledećem kupcu. Međutim kada smo i ovo prigovorili na kasi, usmerili su nas na policu pored prozora koja je predviđena za detaljno pakovanje i preslaganje proizvoda.

Iz Lidla izlazimo zadovoljni, sa punim  kolicima i malim računom, zadovoljni, sa željom da podelimo to sa vama, i da vas upitamo za vaša iskustva i utiske.

Naučili smo da su akcije u lidlu svakog ponedeljka i svakog četvrtka, proizvodi koji su zanimljivi potrošačima mogu brzo da nestanu tako da savetujemo da poranite ujutru na sam dan početka akcije.

Kupovina velikih količina proizvoda u Lidlu je dozvoljena, ali je zabranjena preprodaja njihove robe.

Podelite vaše iskustvo sa nama, popunite anketu i vidite rezultate:




Nema komentara